Klantenservice

Retourneren

Om een aantal redenen kan het zijn dat u een product of bestelling moet retourneren:

  1. U heeft zich vergist of u bent niet tevreden (afkoelingsperiode)
  2. Er is een defect of verkeerd product geleverd
  3. De levering is tijdens transport beschadigd

Hieronder kunt u lezen hoe u in dergelijke situaties uw product of bestelling kunt retourneren.

Lees meer

betalen en bezorgd

U kunt producten bestellen via de website.
Op alle bestelling zijn leveringsvoorwaarden van toepassing.
Prijzen en informatie onder voorbehoud van valutamarkt, beschikbaarheid en wijzigingen.

Lees meer

Een klacht

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Telefonisch via 0174-712120 of via e-mail op info@buurtnerds.nl.

bereikbaar op werkdagen van 10:00 tot 17:00.
Tevens kunt u ook het contact formulier invullen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen. Klanten van webwinkels kunnen het geschil ook aanhangig maken via het Europese online platform (ODR) voor geschilbeslechting. Dit is te vinden via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Garantie

Veilig en betrouwbaar winkelen op internet

Op alle producten is naast de garantie die Buurtnerds extra biedt altijd de fabrieksgarantie van toepassing. Uitgezonderd hiervan zijn accu's, waarvoor een andere garantietermijn kan gelden.

Het kan zijn dat fabrikanten of importeurs van producten of bepaalde onderdelen (zoals de hard disk) een eigen garantie bieden. Ook in het geval u een beroep op zo'n garantie wilt doen, kunt u bij ons terecht. Als verkoper blijven wij dus te allen tijde uw aanspreekpunt.

Een garantie zal geen afbreuk doen aan uw wettelijke rechten.

Let op!

Wij maken u er op attent dat rechten op de garantie kunnen worden verspeeld wanneer u zelf veranderingen aanbrengt op de geleverde producten (zowel hard- als software).

Buurtnerds garandeert dat de te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en vrij zijn van welke gebreken ook.

Lees meer

Buurtnerds & ICT Waarborg

Buurtnerds is aangesloten bij het ICT waarborg.

Buurtnerds is aangesloten bij ICTWaarborg, de brancheorganisatie van ruim 1300 ondernemers die zich met ICT bezighouden. Voor klanten van Buurtnerds betekent dit dat zij onder meer op extra service kunnen rekenen en ook extra zekerheden krijgen.
Zo neemt de brancheorganisatie een aantal belangrijke verantwoordelijkheden ten aanzien van garantie en dergelijke over. ICTWaarborg is de eerste brancheorganisatie die deze zekerheden biedt.

Lees meer over ICT Waarborg

En ook hebben wij het Webshopkeurmerk

Buurtnerds heeft er voor gekozen om te voldoen aan het keurmerk Webshopkeurmerk. Daar wij aan diverse voorwaarden dienen te voldoen kunt u er vanuit gaan dat Buurtnerds een betrouwbare partner is voor uw bestellingen. Tevens kunt u gebruikmaken van een geschillencommisie bij geschillen.

Voor meer informatie willen wij u verwijzen naar de website van Webshop Keurmerk